FAQ

Lees hier de veelgestelde vragen bij Interijeur 

Wat zijn de verzendkosten bij Interijeur?

Alle bestellingen binnen Nederland worden gratis bezorgd. 

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd?

Je betaalt je bestelling bij Interijeur veilig en direct online via iDeal, Paypal of Bancontact. Zodra de betaling is afgerond, ontvang je van ons een bevestigingsmail met de orderbevestiging.

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Bestellen bij Interijeur werkt als volgt:
    Klik bij het gewenste artikel op de koopknop '+ winkelmandje'. 
  2. Je komt nu in je winkelmandje. Hier kan je het aantal producten wijzigen of het product wissen. Druk op bijwerken om de wijzigingen door te voeren.
  3. Als je nog meer artikelen wenst te bestellen, kun je ervoor kiezen om verder te winkelen.
  4. Heb je alle artikelen in je winkelmandje? Druk dan op 'Ga naar de kassa'.
  5. Bestel je voor de eerste keer, druk dan op 'meld je aan' als nieuwe klant of ga door als gast/zonder account. Vervolgens moet je jouw adresgegevens invullen. Wanneer je al een Interijeur-account hebt, vul dan je gebruikersnaam (uw e-mailadres) in en uw wachtwoord. 
  6. Je komt nu in het menu winkelwagen-opties. Hier kan je het afleveradres wijzigen en/of een afwijkend factuuradres opgeven. Vervolgens klik je naar 'Verder naar betaalwijze' (iDEAL, Paypal of Bancontact).
  7. Plaats de bestelling definitief door op 'Bestelling voltooien' te drukken.
  8. Rond de betaling af.

Het plaatsen van een bestelling is mislukt, wat nu?

Wanneer de bestelling om wat voor reden dan ook mislukt, neem contact op met de klantenservice van Interijeur via info@interijeur.nl

Wat is jullie levertijd?

Heb je een bestelling vóór 15:00 geplaatst en is alles op voorraad? Dan wordt je bestelling binnen 1 à 2 werkdagen bezorgd.

Zijn de artikelen niet voorradig bij Interijeur en heb je een pre-order geplaatst? Dan staat jouw bestelling direct op de pre-order lijst. Je pre-order bestelling zal worden uitgeleverd zodra het artikel binnen is. Dit brengt een iets langere levertijd met zich mee dan dat je wellicht gewend bent. De gemiddelde levertijd van een pre-order bedraagt 1 à 2 maanden

De verwachte levertijd per artikel staat aangegeven op de productpagina.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst, kun je na een aantal dagen eenvoudig je pakketje volgen met een Track & Trace code.

In de email met de orderbevestiging staat een knop “View Your Order” of "Bekijk mijn bestelling". Wanneer je hierop klikt opent de webpagina naar jouw bestelling, waar de status van de verzending te vinden is.

Let op: het kan voorkomen dat de tracking code pas na een dagdeel actief is. 

Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen, waar is de rest?

Wanneer je meerdere producten bestelt, kan het voorkomen dat de producten in je bestelling apart verzonden worden. 

Bekijk de bestelpagina (de link heb je ook ontvangen in je bevestigingsmail) voor het volgen van afzonderlijke producten van de geplaatste bestelling.