Vertraging levertijd Amalia en Alexander stoelen door file Suezkanaal
(laatst geüpdatet 09 augustus 2021)
Beste klant,
Als u in de periode Januari 2021 tot en met heden een pre-order heeft geplaatst, hebben wij hierbij een belangrijke mededeling voor u.
Het afgelopen jaar zijn er in China grote wijzigingen aan het plaatsvinden, bepaalde sectoren hebben grote wijzigingen in het vraag en aanbod. De vraag binnen de interieurbouw is enorm gestegen in corona en de productiemogelijkheden zijn beperkt gebleven door de lock-downs en andere externe factoren.
Lees hier het nieuws over tekort aan containers en grondstoffen
Door de enorme vraag aan producten uit Europa en Amerika en te weinig vraag vanuit China is er momenteel op wereldwijd niveau een containertekort vanuit China naar het westen. Dit was al gaande maar is extra versterkt door de enorme vertraging door het schip de 'Ever Given' in het Suezkanaal. De kosten van deze containers zijn nog steeds aan het stijgen en momenteel soms wel ver10voudigd. Hierdoor is het voor kleine ondernemers erg lastig om hun goederen verscheept te krijgen binnen de gevraagde tijd en met de beperkte vertraging. Bijgevoegd een korte uitleg vanuit het nieuws:
Hierdoor zijn een aantal van onze stoelen extreem vertraagd, een heel stuk meer als de simpele 2 weken die het nieuws beweerd aan extra vaartijd.
Wij vinden het erg vervelend dat wij hier de dupe van zijn, maar vinden het nog vervelender dat wij u slecht nieuws moeten brengen. Wij hopen dan ook dat u uw geduld op kunt brengen om te wachten en hier begrip voor heeft.
De voorraad voor alle pre-orders zijn persoonlijk in de backoffice gereserveerd onder uw naam. Zodra uw pre-order artikel op voorraad is, stuurt Interijeur per direct uw bestelling op via PostNL.
Levering eind juli/uiterlijk 10 september (geüpdatet)
Verwachtte aankomst in de haven van Rotterdam: 20 - 27 augustus
Model Amalia: groen, turquoise en roze = NIET LEVERBAAR
Model Alexander: cognac en groen
Model Ariane: groen, turquoise en roze
U ontvangt in de periode van de verwachtte levertijd de track & tracé.
Het spijt ons oprecht dat u door ons direct betrokken bent bij deze akelige situatie en zouden het liefst gister al alle stoelen aan u geleverd hebben.
Heeft u nog verdere vragen en behoefte aan persoonlijke toelichting? Neem gerust contact met ons op.
Nogmaals onze excuses maar hier hebben wij echter geen invloed over. Wij hopen op uw begrip en dat u het geduld kunt opbrengen.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Interijeur & Troon Collectie
Lees hier het nieuws over de vertragingen door oponthoud Suezkanaal